Mój pierwszy wpis

To tak na początek...nigdy nie prowadziłam bloga to mój pierwszy raz. Mam na imię Sonia w tym roku skończyłam 16 lat. Założenie bloga było czymś spontanicznym, już kiedyś o tym myślałam ale nie mogłam się za to zabrać. Dzisiaj postanowiłam, że moje życie się zmieni, chcę czerpać z życia co się da i pomóc sobie i innym w motywacji i dążeniu do celu. Blog będzie miał charakter sportowy, o zdrowym stylu życia, ale czasami pojawią się "życiowe" wpisy. Chciałabym także pokazać jak ważna w życiu jest przyjaźń. Od maleńkości miałam problem z wagą, zawsze ważyłam za dużo, kocham słodycze i to mój problem. Kiedy miałam 13 lat ważyłam ponad 70 kg, w późniejszych wpisach opisze jak udało mi się schudnąć. Dzisiaj ważę 60 kg ale to nie jest moja wymarzona waga, dlatego założyłam bloga aby zmotywować samą siebie i pomóc innym dążyć do celu. Mam nadzieję, że zdobędę chociaż trochę czytelników.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger