Jak dążyć do celu ? + motywacja

Każdy z nas na pewno chociaż raz zamierzył sobie jakiś cel, ale czy go osiągnął ?  Sama wiem po sobie, że jeśli się zaprę to osiągnę cel, ale jeśli mam to "gdzieś" i jest mi to obojętne to mój cel nie zostanie osiągnięty. Dlatego warto zamierzać sobie cele, które są do zrealizowanie, a nie takie których nigdy nie da nam się osiągnąć z różnych przyczyn. Powinniśmy wyznaczyć sobie jasne cele, warto zapisać sobie je na kartce, to jest jedna z motywacji do ich spełnienia np. przez tydzień nie będę jadła słodkiego, będę co dwa dni biegać czy ćwiczyć, za pół roku pobiegnę w maratonie. Warto także zapisać sobie ile mamy czasu na osiągnięcie danego celu i co z tego osiągniętego celu uzyskamy np. naszym celem jest niejedzenie słodkiego przez miesiąc, a jeśli osiągniemy ten cel to razem z nim zyskamy inne rzeczy np. utratę wagi, czy lepsze samopoczucie. Pamiętajcie, że nie warto się poddawać nawet jeśli Wam nie wyjdzie, powinniście się cieszyć zarówno z małych jak i dużych osiągnięć. Do osiągnięcia celu czasami jest potrzebny czas, więc nie myślcie sobie, że po dwóch tygodniach zdrowego jedzenia schudniecie 20 kg, bo na to potrzeb czasu. Sama po sobie widzę, jaką radość mi sprawia jak osiągnę zamierzony cel, jestem wtedy bardzo z siebie dumna, dlatego nie poddawajcie się i walczcie. Jeśli zastanawiacie się czy zamierzyć sobie jakiś cel, ale boicie się, że w trakcie jego realizacji nie dacie rady to nie myślcie tak, dobra myśl to podstawa uwierzcie w siebie, a wszytko się uda ! :) Ja dzisiaj osiągnęłam swój cel przebiegłam z mamą 4 km i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, cieszę się, że zacisnęłam zęby i dałam radę ! Ty też spróbuj :)

https://optymistycznamamma.wordpress.com/2014/08/21/ulubione-cytaty/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger