Motywacyjny poniedziałek !

Motywacyjny poniedziałek to cykl postów, które będę są pojawiać co dwa tygodnie (aż do wakacji), aby motywować Was i mnie do dalszej pracy nad sobą, nad swoim ciałem. Często trudno nam wytrwać w postanowieniach, dlatego myślę, że pojawiające się co dwa tygodnie Motywacyjne poniedziałki, będą Wam pomagać wytrwać w tych postanowieniach  !  


DO LATA POZOSTAŁO 105 DNI ! - MOTYWACJE CZAS ZACZĄĆ ! 

#FIT DZIEWCZYNY 





#ZDROWE JEDZENIE 






#ĆWICZENIA 








#MOTYWATORY 






#CYTATY 

,,Biegaj rano ! "
,,Pogoda nie przeszkadza w bieganiu to tylko twoja wymówka."
,,Ciesz się, że możesz biegać i patrzeć na świat."
,,Nie nagradzaj się jedzeniem, nie jesteś psem."

Przydatne wpisy:
#MOTYWACJA - 15 cytatów, które motywują do ćwiczeń
Jak być FIT ? Co zmienić w swojej diecie ? - mały poradnik


Zapraszam do obserwowania  

*Jeśli poszukujesz ćwiczeń, jeszcze dodatkowej motywacji i wsparcia napisz do mnie (zdrowoiisportowo@interia.pl ).  Udało mi się zmotywować moje koleżanki do ćwiczeń, ja układam ćwiczenia na podstawie wyzwania z Mel B, co prawda ja nie ćwiczę teraz z przyczyn zdrowotnych ( wykonuje inne ćwiczenia), ale one dają czadu ! Jeśli jesteś zainteresowana naszą grupą i ćwiczeniami napisz !

2 komentarze:

  1. Świetny blog! Sama zaczynam ćwiczyć, bo zbliża się lato, ale jak patrzę na te pośladki i brzuchy na zdjęciach to motywuję się jeszcze bardziej! Zostaję na dłużej! :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy z przyjemnością i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Powodzenia i wytrwałości, ciesze się że moje posty motywują ! Pozdrawiam i także obserwuje ! <3

      Usuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger