Koniec postów z cyklu ,,Motywacyjny poniedziałek''

Mamy lipiec, nowy miesiąc, nowa karta, nowe możliwości. Dzisiaj kończy się cykl postów motywacyjnych ! Mam nadzieje, że posty Was bardzo motywowały, że dzięki nim osiągnęliście swoje zamierzone cele. Postara się Was teraz troszkę inaczej motywować do pracy nad sobą, Raz w miesiącu pojawią się na blogu postu, dzięki którym poznacie osoby, których ciało zmieniło się nie do poznania. 

Dzisiaj jeszcze kilka moich ulubionych motywatorów !











Zapraszam do obserwowania  

*Jeśli poszukujesz ćwiczeń, jeszcze dodatkowej motywacji i wsparcia napisz do mnie (zdrowoiisportowo@interia.pl ).  Udało mi się zmotywować moje koleżanki do ćwiczeń, ja układam ćwiczenia na podstawie wyzwania z Mel B, co prawda ja nie ćwiczę teraz z przyczyn zdrowotnych ( wykonuje inne ćwiczenia), ale one dają czadu ! Jeśli jesteś zainteresowana naszą grupą i ćwiczeniami napisz !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger