Kiedy uzależnienie od słodkiego staje się chorobą


Uzależnić się od cukru i słodkich batoników można bardzo szybko, ale odzwyczaić się od tego jest bardzo trudno. Czasami nawet nie wiemy jak bardzo jesteśmy już uzależnieni, wtedy to może się przerodzić w chorobę. Uzależnienia od słodyczy można leczyć, jest równie groźne jak inne uzależnienia np. od alkoholu czy nikotyny. Każde uzależnienie jest groźne i trzeba z nim walczyć. Jeśli ktoś je słodycze bez umiaru codziennie po kilka batoników, wydaje dużo pieniędzy na słodkie to już ma  problem, już wtedy powinna się zapalić czerwona lampka w głowie. To wszystko siedzi w psychice danej osoby, czasami nie mamy ochoty na słodkie ale sobie to wmawiamy nie umiemy sobie odmówić, dlatego trzeba zacząć od zmiany swojego nastawienia psychicznego. Jeśli mamy ochotę na słodkie to zajmijmy się czymś innym zajmijmy swoje myśli, pomyślcie, że gdy zrezygnujcie ze słodyczy będziecie szczęśliwsze i zdrowsze. Bądź świadoma, ze jeśli zrezygnujesz z cukru to zmieni się wiele rzeczy, będziecie czuły się lepiej i na pewno zgubicie zbędne kilogramy. Ja też mam z tym problem uzależnić się od cukru idzie bardzo szybko, ale walczę z tym pisząc co jem. Zmieniłam także swoje nastawienia na słodkie, w niczym nie jest mi potrzebne nie daje mi już radości, gdy je zjem mam wyrzuty sumienia, staram się je ograniczy  do minimum. We wrześniu pojawi się nowe wydarzenie dotyczące właśnie słodyczy, już niedługo więcej informacji na ten temat.

Zapraszam także na mój starszy post, w którym dowiecie się czym zastąpić słodycze - Czym zastąpić słodycze ?

Małe ciekawostki 


7 komentarzy:

  1. Faktycznie jest to problem, który może powodować powstanie wielu groźnych chorób jak cukrzyca czy miażdżyca. Jednak wydaje mi się, że u nas w kraju i tak najwięcej osób uzależnionych jest od alkoholu czy narkotyków. W takim wypadku bardzo dobre efekty daje udanie się do ośrodka leczenia uzależnień https://detoksfenix.pl/ w którym odpowiednia kadra jest w stanie nam pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy mówimy o uzależnieniach to raczej takie nie są groźne i nie wymagają żadnych interwencji. Za to muszę dodać, że bardzo ważną sprawą jest także to, że w gabinecie psychologa https://psycholog-ms.pl/ każdy z nas może liczyć na właściwą pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie takie sprawy są czymś ważnym i wydaje mi się, że również sprawdzona pomoc psychologa może mieć tu wielkie znaczenie. Ja bardzo chwalę sobie wizyty w https://melka-roszczyk.pl/ i wiem, ze każdy znajdzie tam pełne wsparcie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger