Moje FIT aplikacje :)

Teraz wszyscy żyjemy w erze smartfonów, tabletów itp. rzeczy, elektronika i internet przejął nad nami kontrolę, więc warto wykorzystać to także do prowadzenia zdrowego stylu życia. Moje FIT aplikacje bardzo mi się przydają i jestem z nich bardzo zadowolona.

1.Water your body - jedna z moich ulubionych aplikacji przypomina mi o nawadnianiu organizmu, jest naprawdę przydatna. Po ściągnięciu wchodząc po raz pierwszy w aplikację, ustawiamy swoją wagę, aplikacja wylicza nam automatycznie ile litrów wody potrzebujemy dziennie, ustawiamy sobie alarm np. co godzinę, który będzie nam przypomniał, że właśnie w tym momencie powinniśmy się czegoś napić. W aplikacji jest także taki przycisk, którym wybieramy odpowiednią ilość napoju jaką wypiliśmy i dodajemy do całości wypitych napoi, jeśli osiągniemy zamierzony cel aplikacja nas o tym poinformuje.



2. Scaless - waga pod kontrolą, aplikacja pomaga nam utrzymać wagę, albo spełnić swoje cele np. schudnąć. Aplikacja ma wiele funkcji, możemy wpisać swoją wagę, wymiary, aktywność fizyczną czy badania. Wpisujemy swoją wagę i ustalamy czy chcemy schudnąć czy przytyć o ile dokładnie i w jakim czasie, w ustawieniach ustalamy co ile aplikacja ma nam przypominać o tym, żeby się ważyć i sprawdzać czy nasza waga spada bądź rośnie.

3.Sports Tracker - to aplikacja sportowa, umożliwia mierzenie kilometrów w wielu dyscyplinach między innymi podczas biegania czy jeżdżenia rowerem, osobiście bardzo ją sobie chwalę i polecam każdemu kto np. biega i chcę mierzyć swoje kilometry. Można założyć swoje konto i komentować wyczyny innych. Naprawdę polecam.

          

4. Tabela kalorii - także bardzo przydatna, po co kupować książkę z tabelą kalorii jak można wszystko znaleźć w tej aplikacji, która jest bardzo prosta.



1 komentarz:

  1. Ja ćwiczę 5 razy w tygodniu z aplikacja Fitnoteq :). Polecam. Duży wybor treningow.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger