Moje ulubione ćwiczenia rozciągające

Ostatnio był post o tym jak bardzo ważne jest rozciąganie po treningu i nie tylko. Mam nadzieję, że teraz wszyscy pamiętacie o tym, że trzeba się rozciągać. Dzisiaj pokaże Wam moje ulubione ćwiczenia rozciągające.


























1. Rozciąganie obręczy barkowej - ćwiczenie można wykonać w pozycji stojącej w lekkim rozkroku,
albo tak jak ja siadając po turecki na ziemi. Jedną rękę prostujemy, drugą chwytamy wyprostowaną rekę i przyciągamy ją do siebie. Takie ćwiczeni wykonujemy po 30 sekund na każdą rękę po 2 powtórzenia.




2.Rozciąganie nóg - siadamy na ziemi, jedną nogę zginamy (tak jak na zdjęciu), drugą prostujmy, chwytamy palcami za czubek buta i dociągamy (oczywiście w miarę możliwości). Wytrzymujemy w takiej pozycji 30 sekund i zmieniamy nogę, należy wykonać 2 powtórzenia.


3. Skłony - stoimy w lekkim rozkroku, nachylamy się do ziemi (dłonie muszą dotykać podłoża). Ćwiczenie należy powtórzyć 30 sekund po 3 razy.



 Zdjęcia wykonał Łukasz Olesik. Współpraca z nim podczas zdjęć była profesjonalna i myślę, że to początkujący fotograf warty polecenia :)




3 komentarze:

  1. A masz jakieś ulubione ekstremalne ćwiczenia albo sporty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ulubionych ćwiczeń czy sportów ekstremalnych.

      Usuń
  2. Mam dokładnie takie same. I to codziennie obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger