Nadchodzące wydarzenia biegowe w okolicy Rogoźna, a także w samym Rogoźnie :)


Pogoda za oknem ostatnio Nas nie rozpieszcza, chociaż jest chłodniej i o wiele lepiej się biega niż w takie upały jakie były w minione wakacje. Myślę, że dzisiejszy post to będzie trochę taki pomocniczy post dla biegaczy i nie tylko. Sama miałam brać udział w dwóch wydarzeniach biegowych niestety z przyczyn zdrowotnych mam zwolnienie lekarskie z każdego typu ćwiczeń do końca września ( co mnie bardzo smuci i denerwuje :( no ale o zdrowie trzeba dbać).

1. Już niedługo bo w przyszłą sobotę ( 19 września) odbędzie się bieg na 10 km w Rożnowicach. Temat przewodni imprezy to JESIENNY MARSZ. Koszt wpisowego wynosi 40 zł dla osób dorosłych, dla młodzieży od 16 roku życia ( za zgodą rodziców) i dla osób niepełnosprawnych wpisowe wynosi 20 zł. Warto także wspomnieć, że 5 zł z wpisowego zostanie przekazane na cel charytatywny ( Pamiętajcie, ze warto pomagać). Jest to bieg przełajowy, jakieś tydzień temu byłam w Rożnowicach i przebiegłam w tamtych terenach 10 km razem z Rogozińskim Klubem Biegacza i szczerze mówiąc trasa nie jest trudna, więc powinniście dać radę. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy medal, posiłek regeneracyjny, wodę i numerek startowy na mecie. Myślę, że warto także wspomnieć, że podczas tej imprezy odbędą się także zawody Nordic Walking na 5 i 10 km.
Więcej informacji znajdziecie na stronie http://koronawielkopolski.pl/19-09-15-roznowice-rogozno.

2. W listopadzie odbędzie się 1 Rogoziński półmaraton Przemysła II. Trasa będzie wynosić 21.097 km, półmaraton odbędzie się 7.11.2015, start o godzinie 11. Trasa biegu jest bardzo ładna, będzie co podziwiać. Należy tylko pamiętać, że w tym biegu mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie. Wpisowe wynosi 45 zł do 31 października, w dniu zawodów 60 zł. Jeśli ktoś myśli o tym biegu to już warto się zapisać bo ilość zawodników jest niestety ograniczona :( Każdego zawodnika na mecie czeka pamiątkowy medal ( z tego co słyszałam mają być bardzo ładne medale, więc warto się postarać), a Ci najlepsi otrzymają pamiątkowe puchary. Więcej informacji możecie znaleźć na stronie http://run.rogozno.net/regulamin/.

3. Ostatnie wydarzenie o którym dzisiaj wspomnę odbędzie się 11 listopada, jest to bieg Niepodległości. Bieg odbędzie się na dystansie 5 i 10 km ( ja już się zapisałam na 5 km w biegu będzie mi towarzyszył mój tata, który też podjął to wyzwanie razem ze mną, będzie to takie pierwsze wydarzenie biegowe w moim życiu).  Zapisy na ten bieg już trwają, tylko żeby być zapisanym od razu trzeba zapłacić. Koszt wpisowego do 2 listopada to 40 zł (bez wyjątku). Natomiast po 2 listopada oraz w dniu zawodów będzie to 50 zł. W pakiecie startowym każdy uczestnik otrzyma m.in medal pamiątkowy, koszulkę patriotyczną Extreme Hobby , napój izotoniczny, ciepły posiłek regeneracyjny. Warto wspomnieć o nowej kategorii w biegu Niepodległości, można biec w przebraniu patriotycznym, dozwolona każda forma ubioru, nagrodzone zostaną 3 najlepsze osoby. Warto wspomnieć także, że w tym biegu mogą brać udział osoby, które ukończyły 16 lat za zgodą rodziców. Może spotkam na tym biegu jakiś moich czytelników ( było by miło). Jeśli czytasz ten post i będziesz też na tym wydarzeniu co ja napisz możemy się zobaczyć i sobie pokibicować :) Więcej informacji znajdziecie tutaj http://biegi.oborniki.pl/

Jeśli czytając ten post zastanawiacie się czy może wziąć udział, w którymś z tych wydarzeń to nie myślcie bądźcie spontaniczni ! Oczywiście musicie podjąć decyzję w miarę rozsądku, bo np. jeśli ktoś z Was zaczął dopiero biegać to nie może od razu "rzucić się na głęboką wodę" i przebiec z 10 km czy 21.097 km. Ja miałam biec za tydzień w Rożnowicach 10 km ( mimo, że chciałam zacząć od 5 km), byłam już nawet zdecydowana na 100% i zapisana, ale z przyczyn zdrowotnych jak już na początku pisałam zrezygnowałam z tego biegu, dlatego zapisałam się na 5 km w Obornikach razem z tatą, który bardzo mnie wspiera i myślę, że razem damy radę ( mój tata bardziej woli jeździć rowerem, bo miał problemy z kolanem i z bieganiem trochę ciężko, ale dla mnie 5 km da radę przebiec). Pamiętajcie warto się wspierać nawzajem. Nawet jeśli Ty nie na widzisz biegać, a twoja żona/mama/ dziewczyna czy twój chłopak/mąż/tata itp. biegają lub uprawiają inne sporty wspierajcie ich bo nawet nie wyobrażacie sobie jak dużo przyjemności i radości im będziecie sprawiać jeśli będziecie ich wspierać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger