Motywacyjny poniedziałek !

Motywacyjny poniedziałek to cykl postów, które będę są pojawiać co dwa tygodnie (aż do lata), aby motywować Was i mnie do dalszej pracy nad sobą, nad swoim ciałem. Często trudno nam wytrwać w postanowieniach, dlatego myślę, że pojawiające się co dwa tygodnie Motywacyjne poniedziałki, będą Wam w tym pomagać !   


DO LATA POZOSTAŁO 77 DNI ! - MOTYWACJE CZAS ZACZĄĆ ! 

#FIT DZIEWCZYNY 





#ZDROWE JEDZENIE 





#ĆWICZENIA 





#MOTYWATORY 





#CYTATY 
,,Porażka nie czyni Cię przegranym. Czyni za to poddawanie się, godzenie się z nią i odmowa ponownego próbowania."
,,Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
,,Na początku jest to trudne, ale na początku wszystko jest trudne."
,,Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych."

Przydatne wpisy:

Zapraszam do obserwowania  

*Jeśli poszukujesz ćwiczeń, jeszcze dodatkowej motywacji i wsparcia napisz do mnie (zdrowoiisportowo@interia.pl ).  Udało mi się zmotywować moje koleżanki do ćwiczeń, ja układam ćwiczenia na podstawie wyzwania z Mel B, co prawda ja nie ćwiczę teraz z przyczyn zdrowotnych ( wykonuje inne ćwiczenia), ale one dają czadu ! Jeśli jesteś zainteresowana naszą grupą i ćwiczeniami napisz !


3 komentarze:

  1. Dużo trenujesz ? Codziennie ? Dobrze wyglądasz i to się chwali :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak staram się codzienne, to znaczy codziennie ćwiczę ćwiczenia wzmacniające kręgosłup i co dwa dni chodzę na spacery, ale mam nadzieję, że już niedługo będę mogła wrócić chociaż do biegania. Dziękuję bardzo za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i motywatory!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger