Pierwsze urodziny bloga !

Dokładnie rok temu zdecydowałam się na prowadzenie bloga i bardzo mnie to cieszy ! Nie 
spodziewałam się, że mój blog zostanie tak dobrze odebrany i zyskam grono czytelników. Blog powstał po to, aby zmotywować moich czytelników i siebie do dalszej pracy nad swoim ciałem i stylem życia. Chcę Wam pokazać, że sport to zdrowie, a zdrowe odżywanie nie musi być nudne !



Co wydarzyło się przez ten rok ?

Blog zyskał 12 046 wyświetleń ! Jedni powiedzą, że to mało inni, że dużo dla mnie nie ma to aż tak dużego znaczenia, ciesze się że ktoś zagląda na bloga, jestem początkującą blogerką i jeszcze dużo muszę się nauczyć, aby zdobyć więcej czytelników, ale wszytko w swoim czasie.

Mój blog jest wyświetlany nie tylko w Polsce, ale także w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji i Szwecji. 

Na moim blogu zostawiliście 46 komentarzy, które motywują mnie do dalszej pracy. 

Także wiele zmieniło się w moim życiu, pokochałam biegać, mimo że moje zdrowie mi nie dopisuje, mogę pomału wracać do biegania, co mnie bardzo cieszy. Zmienił się mój pogląd na aktywność fizyczną, na pewno wiem teraz więcej niż wiedziałam rok temu, ale jeszcze nie wiem wszystkiego i na pewno nigdy nie będę wiedzieć. Jestem w tym wszystkim początkująca, szukam wielu informacji, a potem na ten temat powstają wpisy, z których i ja się dowiem nowych rzeczy i moi czytelnicy. Coraz bardziej uważam na to co jem, staram się jeść zdrowo, co prawda mam czasami gorsze etapy w moim życiu, ale staram się żeby nie miało to wpływu na moje treningi czy dietę. Przez ten rok walczyłam, że słodyczami, jednak one mimo wszystko wygrywały. Okazało się, że mam wadę kręgosłupa, ale się nie poddaje, jest lepiej jak było i z tego powodu jestem bardzo dumna. 

Mój blog zajął 3 miejsce w Konkursie Literackim FanFila w kategorii blog, co było dla mnie wielkim zaskoczeniem. Poczułam się bardzo doceniona i na pewno wezmę udział w tym konkursie w kolejnej edycji.

Nauczyłam się motywować innych, wspierać w walce dążenia do wymarzonej sylwetki. Nauczyłam się także, godzić naukę, ćwiczenia i prowadzenie bloga, co czasami było bardzo trudne ! 

Blog zyskał nowy wygląd ! To taki prezent na urodziny, myślę że teraz jest przejrzyście, czytelnie i dzięki zakładką można szybciej znaleźć to co Was najbardziej interesuje. 

Co dalej ? Jakie są moje plany ?

Chcę jeszcze bardziej rozwijać się z blogiem, zyskać więcej czytelników, dowiadywać się jeszcze więcej na temat zdrowia i sportu ! Cały czas Was motywować i pomagać Wam żyć zdrowiej !

Chciałabym zawrzeć współpracę z jakąś firmą promującą zdrowy styl życia, jednak ten plan jak na razie jest trudno do spełnienia, ale chcieć do móc. 

Myślę nad tym, aby każdy post posiadał zdjęcie zrobione prze zemnie, to jest plan, który myślę że uda mi się za jakiś czas spełnić.

Moje postanowienie to odrzucenie słodyczy z diety, piszę to dlatego, że będzie mi łatwiej zerwać z tym ''nałogiem'' jeśli podzielę się z tym postanowieniem z Wami ! 

Trzy Wpisy, które najbardziej Wam się spodobały..

Z okazji roku bloga, zdecydowałam się na sesje urodzinową ! Zdjęcia zostały wykonane przez Fotografia - Zuzanna Jamróz zapraszam do polubienia strony Zuzanny ! Współpraca z nią byłą bardzo miło i na pewno jeszcze nie raz zobaczycie efekty jej pracy ze mną. 

Dziękuję także Wam! Bez Was ten blog nie miałby sensu ! Ciesze, że przez ten rok zyskałam tyle wyświetleń i stałych czytelników ! Dziękuje bardzo !





2 komentarze:

  1. Pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów :) Swój blog prowadzę już 1,5 roku, ale o pierwszych urodzinach w lutym zupełnie zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam :D

      Usuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger