9 sposobów na płaski brzuch + moje ulubione ćwiczenia

Płaski brzuch to marzenie wielu kobiet. Warto wiedzieć, że duży brzuch to nie zawsze wina tłuszczu, częściej kobiety walczą z wzdętym brzuchem. Co wtedy robić ? Jak temu zapobiec ? Poniżej poznacie kilka sposobów na piękny i płaski brzuch !



PIJCIE WIĘCEJ WODY
Picie wody w diecie jest bardzo ważne, czasami po prostu może się okazać, że pijecie jej za mało, a woda naprawdę potrafi zdziałać cuda jeśli chodzi o płaski brzuch. 

PAMIĘTAJCIE O BŁONNIKU
Błonnik przyspiesza metabolizm, sprzyja pozbawianiu się resztek jedzenia, co pomaga nam w utrzymaniu pięknego, płaskiego brzucha. 

OGRANICZAJCIE SÓL
Sól powoduje zbieranie się wody w organizmie, co może skutkować napuchniętym brzuchem. Musicie pamiętać, że sól znajdziemy także w kupionych, gotowych produktach ! 

JEDZCIE WOLNIEJ
Szybkie jedzenie może przyczynić się do połykania dużej ilości powietrza, skutkiem tego może być wzdęty brzuch. Dlatego należy jeść powoli, małymi kęsami, delektować się jedzeniem.

ĆWICZCIE
Jeśli chodzi o walkę z płaskim brzuchem należy pamiętać nie tylko o ćwiczeniach na płaski brzuch, ale też o ćwiczeniach cardio, które powodują szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. 

WYELIMINUJCIE SŁODYCZE Z DIETY !

JEDZCIE DUŻO...
Arbuzów, malin, otrębów, awokado, łososia - to jedzenie, które pomaga zwalczyć "nadmuchany" brzuch. 

PIJCIE ZIELONĄ HERBATĘ
Wspomaga i przyspiesza ona trawienie.

NIE PODJADAJCIE !

Sama stosuje się do tych rad i zauważyłam zmianę ! Jednak ja mam tendencję do tycia przez słodycze, jak je wyeliminuje z diety od razu po czasie widzę poprawę, moim zdaniem "złe słodycze" w dużych ilościach są najgorszym złem dla płaskiego brzucha ! 


MOJE ULUBIONE ĆWICZENIA NA BRZUCH

Ćwiczenia z Sylwią Szostak 

Ćwiczenia z Mel B 

Ćwiczenia z Natalią Gacka 

Ćwiczenia z Tiffany Rothe 

2 komentarze:

  1. Świetny post!
    A w temacie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej najlepsze efekty osiągnęłam jeżdżąc na rolkach. Nawet nie wiedziałam, że tyle można schudnąć w tak krótkim czasie. Cała relacja u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Bardzo długo szukałam informacji na ten temat w internecie i dopiero teraz trafiłam na coś porządnego. Ja obecnie ćwiczę i stosuje się do diety i jak na razie 4kg mniej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger