Motywacyjny poniedziałek

Motywacyjny poniedziałek to cykl postów, które będę są pojawiać co dwa tygodnie (aż do lipca), aby motywować Was i mnie do dalszej pracy nad sobą, nad swoim ciałem. Często trudno nam wytrwać w postanowieniach, dlatego myślę, że pojawiające się co dwa tygodnie Motywacyjne poniedziałki, będą Wam w tym pomagać !  

DO LIPCA POZOSTAŁO 18 DNI !

#FIT DZIEWCZYNY











 #ZDROWE JEDZENIE









#ĆWICZENIA








 #MOTYWATORY





#MOTYWACYJNE PROFILE NA INSTAGRAMIE


Zapraszam do obserwowania  

*Jeśli poszukujesz ćwiczeń, jeszcze dodatkowej motywacji i wsparcia napisz do mnie (zdrowoiisportowo@interia.pl ).  Udało mi się zmotywować moje koleżanki do ćwiczeń, ja układam ćwiczenia na podstawie wyzwania z Mel B, co prawda ja nie ćwiczę teraz z przyczyn zdrowotnych ( wykonuje inne ćwiczenia), ale one dają czadu ! Jeśli jesteś zainteresowana naszą grupą i ćwiczeniami napisz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger