KONKURS LITERACKI O NAGRODĘ FANFILA

Od połowy grudnia na stronie bloga w prawym górnym rogu można było zauważyć grafikę, która oznaczała, że mój blog bierze udział w konkursie literackim o nagrodę FanFila.

Kilka słów o konkursie...
  • Konkurs Literacki o Nagrodę FanFila jest organizowany przez Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu;
  • jest  adresowany wyłącznie do uczniów wielkopolskich ponadgimnazjalnych szkół średnich, w tej edycji rozgrywany był w czterech kategoriach – poezji, prozy, przekładu literackiego i blogu tematycznego (nowość);
  • w tym roku odbyła X jubileuszowa edycja konkursu.
O konkursie dowiedziałam się od pani polonistki i pomyślałam, że może spróbuje. W sumie nie pokładałam zbyt dużych nadziei w tym konkursie. Uznałam, że nie będę się na nim za bardzo skupiać, będę pisać posty tak jak zawsze i co ma być to będzie. Ocenie jury podlegały wpisy pojawiające się od 15 grudnia 2015 roku do 31 stycznia 2016. Na początku kwietnia dostałam informacje o gali finałowej konkursu. Gala finałowa odbyła się w minioną środę (20 kwietnia)  w Salonie Mickiewicza (pod kopułą) na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej w Poznaniu - Collegium Maius. Gdy przybyłam na miejsce i zobaczyłam ilość ludzi poczułam lekki zdenerwowanie, ale pomyślałam, że i tak pewnie nic nie wygram, więc czemu się tak stresuje. Na początku były przyznawane niezależne nagrody od studentów kulturalno - literackiego czasopisma - Pro Arte. Gdy zaczęli przyznawać wyronienia i nagrodę w kategorii blog, byłam bardzo nerwowa (jak nigdy, mimo wszystko miałam jakąś miała nadzieje, ze może coś wygram)...i nadeszła ta chwila usłyszałam swoje nazwisko i tytuły bloga, w pierwszej chwili nie dowierzałam, dopiero gdy zobaczyłam na prezentacji zdjęcie mojego bloga uwierzyłam ! Dostałam wyróżnienie od studentów specjalności krytyka i praktyka literacka i książki. Potem nadszedł czas na nagrody główne przyznawane przez jury X Konkursu Literackiego o Nagrodę FanFila. Najpierw kategoria blog i znowu poczułam stres, ale myślę sobie tak..dostałam wyróżnienie to już pewnie żadnej nagrody nie dostane, okazało się jednak inaczej. Jury nie przyznało I i II nagrody, przyznało jednak trzy równorzędnie nagrody trzecie, ponieważ stwierdzili że poziom blogów nie jest taki jak oczekiwali i trzeba jeszcze trochę nad nimi popracować. Minęła chwila i znowu usłyszałam swoje nazwisko co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem, jeszcze większym jak wyróżnienie ! Poczułam, że nareszcie zostałam doceniona, poczułam się spełniona. Rzadko coś wygrywam jak biorę udział w konkursach i wreszcie mi się udało, chociaż w ogóle się tego nie spodziewałam. Widocznie nareszcie spełniam się w tym co wychodzi mi najlepiej. Od jury usłyszałam dużo komplementów między innymi, że mój blog jest jedynym, który jest już prowadzony prawie rok, moje wpisy są bardzo motywujące, pisze ciekawie, co sprawia, że czytelnik z chęcią powraca na bloga i widać, że jestem bardzo rodzinną osobą i  zarażam nie tylko rówieśników, ale także rodzinę do aktywnego stylu życia. Oprócz dyplomu dostałam także nagrodę pieniężną, wygrałam ją dzięki blogu i reprezentując mojego bloga i moją szkołę, dlatego zdecydowałam się, że te pieniądze przeznaczę na zmianę wyglądu bloga. Jestem bardzo szczęśliwa, dostałam wiele gratulacjinaprawdę nie spodziewałam się, że mogę coś wygrać w tym konkursie, tym bardziej to dla mnie duże zaskoczenie. Dla mnie to kolejna dawka motywacji do dalszej pracy nad sobą i nad blogiem, do motywacji innych i wspieraniu Was w zdrowym i aktywnym stylu życia ! Dziękuję również za to, że liczba czytelników się zwiększa, gdyby nie Wy to blog nie miałby sensu. Ciesze się, że moje wpisy motywują i zmieniają Wasze życie na lepsze !  Teraz już jestem Laureatką Literackiego Konkursu o Nagrodę FanFila w kategorii blog, jestem z tego powodu bardzo dumna ! 

Posty, które reprezentowały bloga w konkursie:


5 komentarzy:

  1. Brawo Soniu 👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Soniu 👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:45

    Hej, można by wiedzieć jak brzmiała treść zaproszenia, które otrzymałaś na galę?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ZDROWO I SPORTOWO , Blogger